Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Härnösand

För vare dag som går verkar beslutet att flytta från Umeå bli säkrare. Och vart är målet? Härnösand! Vi kommer att avvakta i två veckor och sedan tar jag och Alexander  beslutet till 100%. 
 
Men varför Härnösand då? Umeå har inte så mycket att erbjuda oss längre. Det är nästintill omöjligt att få lägenhet och jobb i umeå när man är så pass ung. Både jobb- och boendemässigt har vi bättre chanser i en mindre stad just nu. Plus att där finns en mediautbildning som jag alltid velat gå. ♥ 
 
Och båda behöver en riktig nystart. Det känns OTROLIGT skrämmande, och jag är livrädd och hur taggad som helst på samma gång. Men efter jag pratat med min fina svägerska (får man kalla dig så Malin? ♥ ) så har mina nerver blivit lugnare. Härnösand har förhoppningsvis att erbjuda det vi söker. 
 
Lämna en kommentar








Follow on Bloglovin

Emelie Johansson

Hej! Emelie är mitt namn. Född och uppvuxen i norra Sverige sedan '94. I den här bloggen hittar du massor av kärlekstrams, fotografi, spel, mode, musik, och du bör inte bli förvånad om jag skriver något om mina katter. I'm a crazy cat lady for sure.