Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Tillbaka, men inte för att stanna.

Bloggen har varit bortglömd i ett antal månader så nu sätter jag igång igen, med ny motivation och även ny layout här på bloggen! Har spenderat oändligt med timmar för att få till designen till bloggen och nu äntligen börjar det likna någonting (navigeringen och diverse länkar finns längst upp på sidan om någon var intresserad). Bland annat har jag lagt till en länk där uppe till min portfolio men den ligger just nu under konstruktion, men jag uppdaterar när den är tillgänglig. Det var det.

 
Det har blivit många tillfällen i studion under dagarna, och här är en liten "backstage" bild (gud vad idiotiskt det kändes att skriva backstage..) Hur som haver, lägger ut "riktiga" bilder från studion nästa gång. 
Lämna en kommentar








Follow on Bloglovin

Emelie Johansson

Hej! Emelie är mitt namn. Född och uppvuxen i norra Sverige sedan '94. I den här bloggen hittar du massor av kärlekstrams, fotografi, spel, mode, musik, och du bör inte bli förvånad om jag skriver något om mina katter. I'm a crazy cat lady for sure.