Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Your boyfriend is a douchebag

Jag vill verkligen inte erkänna det men jag har blivit besatt av den här låten. Killen kan faktskt sjunga, det kan jag inte förneka.. Dock alla hans andra "pop"-låtar är åt helvete. "Baby baby baby nooooo." Nä usch nej. Men hans akustiska album gillade jag som fan faktiskt. Hehe, känns till och med svårt att skriva det.
  
 
 Kom också över en video med Justins ex som verkar vara en soklar diss till honom. Lite kul faktiskt...
  
Lämna en kommentar








Follow on Bloglovin

Emelie Johansson

Hej! Emelie är mitt namn. Född och uppvuxen i norra Sverige sedan '94. I den här bloggen hittar du massor av kärlekstrams, fotografi, spel, mode, musik, och du bör inte bli förvånad om jag skriver något om mina katter. I'm a crazy cat lady for sure.