Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Friday, where have you been?


Tänkte bara säga titut! Nej men har haft lite trevligt de senaste dagarna med Alex. For och fyllde i mina tatueringar igår på Port Royal, så nu ser dom bra ut igen. 
Å satan vad man blev taggad på att fylla hela kroppen med bläck när man väl satt där i stolen (har redan planerat min nästa). 
Av nån konstig anledning tycker jag att det känns skönt att tatuera sig. Trots att det ska göra ont så gör det inte det, fast på något sätt så gör det de ändå. Någon som förstår? Jag tror det handlar om endorfiner eller nåt sånt. #babbel

linnsssen

I get it!!:]
känner mig lite som en sadist när jag sitter i tattuerarstolen xD
"give me moooore"
Svar: Kunde inte ha sagt det bättre själv:D
Emelie Johansson
Lämna en kommentar








Follow on Bloglovin

Emelie Johansson

Hej! Emelie är mitt namn. Född och uppvuxen i norra Sverige sedan '94. I den här bloggen hittar du massor av kärlekstrams, fotografi, spel, mode, musik, och du bör inte bli förvånad om jag skriver något om mina katter. I'm a crazy cat lady for sure.