Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Tankeställare

Det finns tillfällen när det är riktigt svårt att vara i ett förhållande. Man har skapat många problem, och mitt råd är bara att ta ett djupt andetag, och säg tack till din andra halva för att han/hon är där för dig, trots att det finns många skäl att inte vara det. Alla har en hel del brister som kunde ha drivit bort varandra, men din respektive är fortfarande kvar och försöker.
 
Om du letar alltid efter skäl att inte vara med någon, kommer du alltid att hitta skäl.
Jag antar att, vid någon punkt bör man släppa taget och ge ditt hjärta vad det förtjänar.
 
 
Lämna en kommentar








Follow on Bloglovin

Emelie Johansson

Hej! Emelie är mitt namn. Född och uppvuxen i norra Sverige sedan '94. I den här bloggen hittar du massor av kärlekstrams, fotografi, spel, mode, musik, och du bör inte bli förvånad om jag skriver något om mina katter. I'm a crazy cat lady for sure.