Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Fel tidpunkt med rätt person

Kärlek kan inte definieras på något sätt. Det är ett kluster av adjektiv. Det är galet, passionerat, komplicerat, smärtsamt - men det är verkligt. Det är den känslan av att vara oförklarligt dragen till en annan person. Kärlek handlar inte om att hitta någon som du kan fly verkligheten med, det handlar om att hitta någon som gör verklighet värd.
Saker händer av en anledning. Oavsett om det är till det bättre eller sämre, så måste man bara lära sig att hantera det. Det gör ont ibland när man kämpar så hårt för att göra att saker och ting fungerar. Men tro mig, det finns en mening bakom allt. Oavsett om det är rätt tid med fel person, eller fel tidpunkt med rätt person, så kommer allt så småningom falla på plats.
Det finns alltid att en person, oavsett hur lång eller kort tid det har varit sedan man sågs, hur illa de har varit mellan varandra, om denna person säger jag älskar dig, kommer jag alltid att säga det tillbaka. Allt kommer falla på plats.
Lämna en kommentar








Follow on Bloglovin

Emelie Johansson

Hej! Emelie är mitt namn. Född och uppvuxen i norra Sverige sedan '94. I den här bloggen hittar du massor av kärlekstrams, fotografi, spel, mode, musik, och du bör inte bli förvånad om jag skriver något om mina katter. I'm a crazy cat lady for sure.