Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Därför

För att våra händer passar perfekt tillsammans. För att han ler med ena mungipan varje gång efter vi har kyssts. För att han får mig att glömma allt varje gång han ler mot mig. För att timmar känns som minuter med honom. För att han har världens finaste ögon. För han har fräknar på bröstkorgen. För att vi är varandras motsatser och för att vi egentligen inte har något gemensamt överhuvudtaget. För att jag vill stanna tiden med honom. För att det bästa som finns är att ligga på honom när han sover och lyssna på hans puls. För att vår första kyss är den bästa vi har haft. För att han luktar så gott om halsen. För att våra läppar passar perfekt med varandra. För att han är han. För att han är min.
Lämna en kommentar








Follow on Bloglovin

Emelie Johansson

Hej! Emelie är mitt namn. Född och uppvuxen i norra Sverige sedan '94. I den här bloggen hittar du massor av kärlekstrams, fotografi, spel, mode, musik, och du bör inte bli förvånad om jag skriver något om mina katter. I'm a crazy cat lady for sure.