Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Kom ihåg hur du räddade mig

Han har ett vitt linne och en vit keps. Han har en ölflaska i handen och kvällssolen lyser bakom honom. Hon känner inte denna kille alls, men har alltid vetat vem han är. Hon sitter på altanen i en plaststol och håller en cigarett mellan fingrarna. Hon är nervös och vill inget annat än ha honom nära. Utan att tänka slinker orden ur hennes mun - kyss mig. Åtta månader går, och hon älskar honom nu som om hon aldrig blivit sårad förut.
Lämna en kommentar








Follow on Bloglovin

Emelie Johansson

Hej! Emelie är mitt namn. Född och uppvuxen i norra Sverige sedan '94. I den här bloggen hittar du massor av kärlekstrams, fotografi, spel, mode, musik, och du bör inte bli förvånad om jag skriver något om mina katter. I'm a crazy cat lady for sure.