Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Hej igen

Testar blogga genom telefonen, ba för att liksom. Har haft världens sämsta dag. Allt är går mig verkligen på nerverna idag. Stackars Alex som måste stå ut med mig en dag som denna. Tur att han finns! 
Insåg just att jag varken skrivit eller lagt ut bilder de senaste året att jag har flyttat till en lägenhet. Det är nästan ett år sen precis på dagen sen jag flyttade till min mysiga lilla lägenhet på ersboda. 
Sådära. Tänkte bara skriva några ord. Har tag över huvet och mat på bordet, så livet är ju helt okej!


Lämna en kommentar








Follow on Bloglovin

Emelie Johansson

Hej! Emelie är mitt namn. Född och uppvuxen i norra Sverige sedan '94. I den här bloggen hittar du massor av kärlekstrams, fotografi, spel, mode, musik, och du bör inte bli förvånad om jag skriver något om mina katter. I'm a crazy cat lady for sure.